پیشنهاد رژیم غذایی: جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در حال توسعه از نارسایی کلیه

شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

پیشنهاد رژیم غذایی: جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در حال توسعه از نارسایی کلیه

 

پیشنهاد رژیم غذایی: جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در حال توسعه از نارسایی کلیه

رژیم غذایی مناسب و سالم می تواند تا حدی کم کردن سرعت توسعه نفروپاتی دیابتی. حدود 20٪ از بیماران دیابتی نفروپاتی دیابتی که از عوارض شایع دیابت ایجاد می شود. بدون درمان به موقع، نفروپاتی دیابتی می تواند نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک توسعه. حالا اجازه دهید ببینیم پیشنهادات رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید طرح مصرف کالری خود را بر اساس وزن بدن خود را:

* اگر پیمان وزن بدن خود را با وزن بدن استاندارد، آنها باید مقدار کالری مصرفی خود را در کل در 25 کیلوکالری برابر با 1000 کالری کوچک / کیلوگرم وزن بدن در روز را.

* اگر وزن بدن خود را بیش از استاندارد وزن بدن است، آنها باید مقدار کالری مصرفی در مدت 18 20kilocalorie/kg وزن بدن در روز را ~.

* اگر وزن بدن خود را کمتر از وزن استاندارد بدن است، آنها باید مقدار کالری مصرفی در 30 کیلوکالری برابر با 1000 کالری کوچک / کیلوگرم وزن بدن در روز نگه می دارد.

در کل مصرف کالری، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید قند، چربی و پروتئین مصرف بر اساس نسبت های زیر خود را توزیع کنید.

* مصرف چربی باید کمتر از 30 درصد از مصرف کل کالری باشد.

* مصرف شکر باید برای 50٪ تا 60٪ از مصرف کل کالری تشکیل می دهند.

* همانطور که به مصرف پروتئین، آن را در وضعیت بیماری بیمار بستگی دارد. زمانی که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی شروع به تجربه پروتئینوری، آنها باید مصرف پروتئین در 0.8 گرم / کیلوگرم وزن بدن در هر روز کاهش می دهد. هنگامی که GFR کاهش سطح، آنها باید مصرف پروتئین در 0.6 گرم / کیلوگرم وزن بدن در هر روز نگه می دارد. در کل مصرف پروتئین، پروتئین با کیفیت بالا باید بیش از نیمی تشکیل می دهند.

اگر چه رژیم غذایی سالم و معقول است بسیار مهم است، آن را می توانید به نفروپاتی دیابتی در حال توسعه از نارسایی کلیه جلوگیری نمی کند. تنها راه برای رسیدن به این هدف است برای تعمیر آسیب کلیه، بهبود عملکرد کلیه و کنترل قند خون. چگونه در مورد سطح کراتینین شما؟ شما می توانید با یک پیام در صورت داشتن هر گونه سوال ترک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.